Bathtime in Clerkenwell

Det här har jag längtat efter att få skriva om på bloggen! Det är nog det roligaste klipp jag sett på YouTube! Och jag har sett MÅNGA klipp på YouTube! :P
 
Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på det! :P Det är bra musik och fåglarna ser så roliga ut! :D
 
 
Jag hittade klippet via Rocketboom (som jag nämnde i inlägget om Elefantens Dag). Det har blivit uppmärksammat och fått priser i många filmfestivaler. En jury-motivering har varit "for the perfection of music and fantastic Imaginary".
 
Att den har blivit populär är inget mysterium, däremot kan man undra vad den handlar om! Skaparen själv, Stephen Coates, förklarar: "This film is about The Great Revolution of the British Cuckoos, who bravely took over London, forcing all the people to move inside the cuckoo clocks."
 
Titta in på bloggen imorgon! Då kommer bilder från Stockholm! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: