Loreen!

Jag måste säga att Loreen var bäst! Bra melodi och framför allt en grym röst! I en intervju efter sa hon dock att hon har haft ett halsproblem. Inget som jag hörde i alla fall.

Så, ja, igår tittade även jag på melodifestivalen. Men till och från. Jag tyckte att Ana Ginas kommentar att spänningen är så tjock så att man kan "skära den med en tjock köttkniv!" var rolig! :P

Bild 1: Svt.se  Bild 2: e24.se

Just nu sitter jag och försöker skriva en labbrapport om antibiotikaresistens hos bakterier och renodling av bakterier. (Jätteskoj! :P) Nej, men det går framåt, men är ganska tråkigt. Här är en tabell över vilka bakterier som är immuna mot vilken antibiotika.



När jag hade publicerat detta inlägg upptäckte jag att det är det 100:e inlägget! :D
Då vill jag passa på att tacka alla som följer min blogg! Utan er skulle det vara mycket tråkigare att blogga! :)
Mindre än tre till er alla! :) <3

Postat av: Johanna

Håller med, Loreen var bääst! )

2012-03-14 @ 10:08:12
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjaaaaaaaaaaa. Har du möjligtvis kvar din labbrapport?

2012-03-30 @ 15:26:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: