Studenten

Jag kom inte på en bättre rubrik! :P

I morgon är det studenten och denna vagn kommer jag och min klass att åka i. :D
Jag var nog den sista att fixa studentmössa - jag hämtade den i Örebro IDAG! :P


Nu har jag äntligen gjort slut på min senaste film i min analoga Holga från 1980. Korten blir ganska knasiga, men coola, eftersom att inget är elektroniskt (förutom blixten), så man får göra allt manuellt, till och med vrida tillbaka filmen som man måste ha ett mörkt rum för att göra.

Klicka HÄR för att se hur korten från den förra rullen blev! :)


Igår var jag på Ica och sprang på två stora posters med reklam för Fairtrade! Det är roligt att se att Ica satsar på Fairtrade-märkt och att det uppmärksammas! :)

Bilden till höger är en del av Fairtrades kampanj just nu som uppmuntrar till att handla Fairtrade-märkt när man har valet. Här är ett YouTube-klipp om det! :)



Var med och nå 1 500 000 steg. Registrera ditt steg genom att klicka på bilden! :)


Postat av: sofie

fin blogg :)

vill du vara jättegullig och gå in och svara på vilken klänning jag ska ha på min skolavslutning imorgon??

snälla, skulle uppskattas. ha en bra kväll. kram

www.nattstad.se/scimmie

2012-06-11 @ 18:52:41
URL: http://www.nattstad.se/scimmie
Postat av: Sara Ekman

Kul med studenten :)

2012-06-15 @ 17:30:35
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: