Tips på Fairtrade-vara #6

Jag tog med mig datorn och sitter nu i bilen på väg till Värnamo. Jag har precis fått internetkoppling, det tog ett tag. :/

Här är ett till tips på Fairtrade-vara. Det finns ganska mycket Fairtrademärkt choklad - Cloetta Good, Divine, och här Aware. Jag köpte dock fel eftersom att jag inte gillar mörk choklad så mycket. Det är gott med lite, men helst hade jag velat ha mjölkchokladen.


Den finns alltså som mörk- och mjölkchoklad. Det kanske finns fler sorter, men inte som jag sett. :)

Postat av: Sofia

Haha, skulle vilja smaka :3

2012-02-13 @ 10:19:58
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: Elin - lev farligt, dö ung. Kom till helvetet som kung.

hej, jättefin blogg!

Vill du tjäna snabba och enkla pengar (ordagrant snabba och enkla!)? Kika då in min gamla blogg www.xbitchen.blogg.se

eller kika in på min nuvarande blogg så har jag länkat till den gamla.



På bloggen beskriver jag exakt steg för steg hur du ska bära dig åt.

Du registrerar dig i stort sett bara, och klistrar in en kod i kodmallen och vips så rulla pengarna in!



Om du föresten vill ha hjälp med sidan eller helt enkelt bara är något du undrar så komentera då min aktiva blogg, www.nattstad.se/elinjosefiine

OCH (!!) glöm inte skriva din bloggadress i komentaren så jag har möjlighet och svara!



Kram Elin!

2012-02-13 @ 11:19:43
URL: http://nattstad.se/elinjosefiine
Postat av: malin, fyratips

bra tips, jag tycker personligen att den här mörka är godare än den mjölkiga.

2012-02-14 @ 19:28:57
URL: http://fyratips.tumblr.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: