Beställning från People Tree

Idag var det friluftsdag och jag spelade badminton och tennis med mina kompisar. Det var roligt tills jag fick ett stort sår på min stortå! :/ Av alla ställen, haha! :P Men det var för att jag hade glömt mina skor och sprang med strumpor som fick ett hål precis vid stortån. :(

Detta har jag beställt från Peopletree! Tack till min syster som betalade via internetbanken eftersom att jag själv inte har internetbank. Jag ringde Swedbank förra måndagen för att skaffa det men har fortfarande inte fått brevet som de skulle skicka. :/

Nu har jag bestämt ett domännamn till min webbsida och ska köpa det så fort jag har fått internetbank. Jag har också skrivit fler sidor till min idé! Det är lite spännande men det är samtidigt mycket att tänka på.

Eftersom att jag bara kan en del av hur man skriver HTML-koder så behöver jag hjälp med designen och framför allt funktionerna på sidan. Därför måste jag anlita ett webbdesignföretag, men först ska jag copyrighta idén. :)


Postat av: kajsa

tjusiga tröjor :)

2012-02-09 @ 16:22:12
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: