Nu är jag tillbaka!

Bildkälla
 
Jag har inte bloggat på länge! :/ Dels för att jag inte har haft tid och dels för att jag inte har haft tillgång till mina bilder (utan bilder tappar man lusten att blogga ganska snabbt, i alla fall jag :p). De senaste veckorna har jag nämnligen bott hos min pappa för att ta körkort.
 
 
Här är en del av det jag har gjort sen jag sist bloggade:
● Besökt Stockholm två gånger :)
● Tappat min mobil på Gröna Lund :/
● Köpt en ny mobil: Galaxy S2 :D
● Övningskört åtskilliga mil och pluggat körkortsteori
● Lärt mig Coldplay-låtar på piano
 
 
Men jag har inte glömt bort bloggen och kommer att posta minst ett inlägg per dag här! :) Det är jätteroligt att blogga, men utan mina bilder är det inte lika meningsfullt. En blogg utan bilder skulle jag bara läsa om den var riktigt bra! Och  bra är inte jag på att blogga!
 
(Jag hittade i alla fall en bild som jag kan använda :)
 
När jag började blogga så tyckte jag att det var så kul att jag inte ens kunde se mig själv avsluta bloggen någon gång i framtiden. "Jag kommer att blogga för alltid", tänkte jag. :p Idag kan jag se mig själv avsluta bloggen. Jag har många saker jag kommer att göra och funderar på att göra i framtiden:
 
● Jobba i Stockholm
Starta en hemsida
● Starta en YouTube-kanal
● Backpacka
   m.m.
 
Tidspress kan göra att jag kanske avslutar bloggen i framtiden.
Samtidigt blir det ju roligare att blogga om så intressanta ämnen! ;)
Men nu kan inget stoppa mig från att blogga i alla fall! :)
 
Jag ser vekligen fram emot att blogga varje dag igen!
Det tar tid, men det är mycket roligt! :)
Hoppas att ni vill läsa! :D
 
Gammal bild på Wilma :3

Postat av: Chaterine

Väldigt fin blogg! :)

2012-09-23 @ 20:26:32
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: