YouTube

Fairtrade-vecka denna vecka! :) Och det kommer inlägg om fairtrade! Men just nu är jag inte hemma och har därför inte tillgång till kamera m.m. Såååå, istället tipsar jag om några superbra YouTube-kanaler! :D

denna sida finns de 100 mest prenumererade kanalerna på YouTube. De som har pilar är de jag brukar titta på och/eller prenumererar på! :) (Jag vet inte varför freddiew är markerad :P)

Andra kanaler jag tittar på är JumbaFund (835 058), HigaTV (729 346), Wong Fu Productions (1 121 677) m.fl. :)

YAY! Min kommentar till In the Mood by Glenn Miller har fått två thumbs up! :D

Och ja, även jag har en YouTube-kanal. Men jag har inte laddat upp någonting än. Anledningen till att jag skapade kontot var för att jag ville ladda upp en video på katten som skrapar på tvn när det är ett klipp på en fågel, jättesöt video.^^ Men jag har den på min mobil och har tappat bort min USB-sladd. :(

Nu använder jag mitt YouTube-konto till att prenumerera på några awesome kanaler :D och jag funderar på att göra videos på hur jag tar kort och kanske en video på nattfotografering i Örebro? :)

Postat av: kkrazyjulia :s

Hej, allt bra idag?

KRAMAR!:)

2012-03-29 @ 20:11:09
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: