De Perfekta Hörlurarna

 
Jag tänkte skriva ett inlägg igår, men jag fastnade på ragecomics på memebase. :P
 
Jag skrev i förra inlägget att Wilma (katten) inte skulle få gå ut förrän efter några dagar för att det finns en risk att hon springer iväg eller tappar bort sig på det nya stället. Men hon ville så gärna ut så vi testade att gå ut med henne, först med koppel och sedan utan koppel, med uppsikt. Det gick mycket bättre än förväntat. :)
 
 
Hon har i för sig varit utekatt hela sitt liv (förutom det senaste året), så hon borde inte springa iväg, men man borde alltid vara försiktig efter en flytt.
 
 
Dessa hörlurar är PERFEKTA - Klipsch Image S4! Basen är perfekt - både perfekt till mängd och kvalite. Man hör varje instrument när man lyssnar på musik med dom! Dessutom sänger de ute allt ljud (jag hör knappt när jag skriver på datorn :P). För olika storlekar på öron finns också tre olika stora "muffar" till dessa hörlurar! :)
 
En recension säger:
 
 Lika bra bas som i hörlurar som kostar tre gånger så mycket 
 
Jag äger dessa hörlurar men tappade bort dom för ett par månader sen. Jag letade galet mycket! Men nu har jag hittat dom!! :D Dom låg i datorvärkan, haha! XP
 
 
Hur som helst, jag vill verkligen tipsa om dessa. Läs ett äldre inlägg om dom HÄR! Billigaste pris på prisjakt.nu är just nu 400kr (LÄNK) och dom finns som svarta och vita. :) Det finns också en nyare sort - Klipsch  Image S5 (LÄNK). I-sorterna (S4i & S5i) är headset-versioner, headset-funktionen fungerar dock inte till alla märken.

Postat av: sara

Vad ska du göra på midsommar? :D

2012-06-20 @ 20:44:42
URL: http://sarawiklund.blogg.se
Postat av: sara

fin blogg!:)

2012-06-21 @ 00:17:40
Postat av: narabella

Hej. Vilken fin sida du har:) Tänkte bara meddela att jag har tävling i bloggen. Kika gärna in och kolla;)
massor med kramar!

www.narabella.com

2012-06-21 @ 13:19:51
URL: http://narabella.com
Postat av: Lina

Fan va nice!

2012-06-21 @ 17:25:23
URL: http://linaohlsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: