Jag har fått en massa svar! :)

Ok. Så jag har varit borta från bloggen ett tag till. Oplanerat. :/ Jag blev ganska förvånad över hur mycket blogg.se har ändrat när jag loggade in igen. Men THUMBS UP för designen! :)

Just nu är det flytt på gång. Och om ett par månader är det flytt för mig igen när jag förhoppningsvis har hittat lägenhet och jobb i Stockholm. Men först ska jag ta körkort. :)


Mitt rum har alltid varit ganska stökigt ;P men nu är det galet! Fast sängen är i alla fall bäddad. Men jag kunde inte hitta överkastet (inte så konstigt kanske :P).


En del av er vet nog redan vart jag har redigerat dessa bilder, men jag ska skriva mer om det i nästa inlägg! :)



Jag hittade nyss en del av YouTube som jag konstigt nog inte sett tidigare - inkorgen. Jag har fått en massa svar på kommentarer jag har skrivit. :P Så det var roligt att läsa. Lite sent bara. XD

Hur som helst! Nu kommer jag att blogga mer! Jag har mycket jag vill skriva. Mina favoritkategorier kommer att fyllas på! :D Klicka på bilderna för att komma till kategorierna! :)

 

Just det ja! Jag har skaffat Google Crome nu också! MYCKET bra! (Fast allt är väl bra om man jämför med Internet Explorer? :P)

Postat av: dite

gjort något roligt nu i början av sommaren? :D

2012-06-15 @ 16:30:48
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se
Postat av: LIENE

Tack:) Jag ska lära mig vilka koder men jag kom på ett annat sätt också.

2012-06-15 @ 19:17:27
URL: http://lienes.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: