Lunch

Nu vill jag fylla på den nya kategorin MEAL TIME lite grann. Så här är gårdagens lunch. Jag hade inte lust att göra något, så jag tog fryst pizza. Till pizza brukar jag för det mesta välja vatten för att få mest smak av pizzan, men ibland är det gott med sprite också eftersom att det är en ganska neutral smak - citron och lime.


Kamerautrustningen är:
-Canon eos 550d
-Sigma 17-70 f/2.8-4.0 DC OS HSM
-Wansen Flash Trigger
-Stativ

Apropå Fairtrade-veckan så blev det inte så mycket av den. Det kom saker ivägen, så att jag inte kunde lägga ner så mycket tid på bloggen som jag ville.

Men anledningen till Fairtrade-veckan var att jag tyckte att det har varit för lite inlägg om Fairtrade. Så det kommer fler. ;)

Postat av: Frida A.

ser gott ut!

Fin bild!

2012-04-02 @ 09:55:52
URL: http://fridaandersson.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! Kul att hitta en kille som bloggar :)

söt också!

2012-04-02 @ 11:46:47
URL: http://matildasamuelssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: