EPIC MEAL TIME

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva om EPIC MEAL TIME på bloggen, men nu gör jag det ändå. Jag är inte ett stort fan, men det är roligt att se vad de gör ibland!

Inhandlingen av mat inför påsken är gjord och det blev en del bacon! Därför kom jag och tänka på EPIC MEAL TIME. Här är jag, feeling like EPIC MEAL TIME! haha! :P




BaconStrips&
BaconStrips&
BaconStrips&
BaconStrips&
BaconStrips.

Och för er som inte vet vad EPIC MEAL TIME är så är det en YouTube- kanal som ligger på plats 10 i listan på flest prenumeranter. De lagar mat, fast gör allt enormt och räknar kalorierna under tiden. Helt galet! XD

Här är min favoritvideo! Det är så roligt att se personalens reaktioner på beställningen av 15 Big Macs! :D


Jag tror jag ska äta nåt nu.. :P

Postat av: C O R N E L I A

Haha roliga! :) Brukar kolla lite på de där swedish meal time, de är också lite kul haha!

SV. Åh tack!! Glad jag blir :D

2012-04-04 @ 14:42:53
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: