Om mig

Jag heter David Odlander och föddes den 21 december 1993. Sommaren 2011 flyttade jag och min familj till Örebro efter att ha bott i Karlskoga. Jag har tre systrar och ingen bror. Jag startade Project Fair Trade för att jag ville skriva om märket Fairtrade och vad det gör i dagens samhälle.

Jag går på Naturvetenskapsprogrammet i Karlskoga i en mycket bra klass. Efter studenten vill jag plugga teater, mattematik eller engelska eller resa – backpacka. Mitt mål är Teaterhögskolan, helst i Stockholm.



Min fotoutrustning

Liksom många andra bloggare har även jag ett fotointresse och min fotoutrustning är:

·    Kamera: Canon eos 550d
·    Objektiv: Sigma 17-70/2,8-4,0 DC Macro OS HSM
·    Blixt: Speedlite YN462
·    Väska: Lowepro Rezo 120 AW
·    Reflektor
·    Två stativ

Kontakt
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Våga vara egen!

vad går du i för inriktning? :o

2012-04-10 @ 22:24:44
URL: http://kortisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0