People Tree

Nu ska jag till Örebro Universitet med min syster för att skriva ut en faktura för att kunna skicka tillbaka de två "127 timmar". Ganska krångligt, men så går det när man är slarvig och tappar bort orginalfakturan. :P CDON.com skickade en ny via mailen.



Jag vill tipsa om en mycket bra klädaffär på internet som säljer Fairtrade-kläder. Det garanterar att det inte finns något barnarbete och det garanterar att producenterna får rättvist betalt. De heter People Tree och är ledande säljare av Fairtrade-kläder i Storbritannien.
Det kostar £9.50 att skicka till Sverige, men det vägs nog upp av deras rea just nu på upp till 60% rabatt. Kolla gärna in deras sida:

Postat av: kajsa

sv: Jadu det är en bra fråga det.. men mest aktiva listan handlar väl lite om allt från varje, både att uppdatera lagom, få kommentarer och att kommentera :)

jag vet faktiskt inte riktigt..

2012-01-05 @ 19:06:35
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: