Tyrkisk Peber - de flesta känner väl till ...

dsc05268 (MMS)

Tyrkisk Peber - de flesta känner väl till originalet: hårda, starka saltlakritsbitar. Bland mitt absoluta favoritgodis! :) Och så kommer de med dessa - MJUKA Tyrkisk Peber (som jag köpte idag). Inte alls goda! De är direkt ogoda! :P Nåväl. Imorgon blir det teater mellan 11 och 16. Det ska bli roligt! :) Premiären är den första mars, så det är inte långt kvar!


Postat av: Johanna

Skulle bli jätte glad om du klickade dig in på min blogg och ställde en fråga i min frågestund. Tar endast en minut och självklart ska även du vinna något på det. Genom att skriva en fråga i min frågestund ökar din chans att vinna veckansblogg hos mig. Skulle verkligen bli jätte glad , kram :)

2012-02-23 @ 22:28:06
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: