Teater! :D Jag har blivit uppmanad i en ko...

dsc05266 (MMS)

Teater! :D Jag har blivit uppmanad i en kommentar att vara mer personlig i bloggen genom att publicera fler bilder på mig. Bra med tips! :) Så här är nu en bild på mig! Kanske inte den seriösaste, men seriösa bilder kommer sen när jag ska visa kläderna från PeopleTree! ;) Idag har jag varit på teatern i nästan 4 timmar. Mycket roligt, men lite svårt eftersom min motspelare inte var med idag. Apropå 4 timmar, så tittade jag på en persons YouTube-kanal igår i just 4 timmar! Jag minns inte namnet, men du kan läsa mer om kanalen i förra inlägget! Den rekomenderas mycket! Jag kollade på alla videoklipp från 2009 till nu! Som skrivet blir det ingen Dagens Blogg denna vecka. Jag är utan internet hela helgen! D: I kväll ska jag försöka att skicka ett filmklipp via MMS. Får se hur det går. :S



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: